Resólvese o Concurso Manuel María de composicións musicais na súa primeira fase

foto-xurado.jpg

15/07/2022

As composicións para voz e piano de Saúl Aguado de Aza, Teresa Bretal Martínez e Teo Montero Rey disputarán o primeiro premio na fase final que se celebrará na Casa-Museo do escritor coincidindo co seu aniversario

A Casa-Museo Manuel María vén de facer pública a resolución do Xurado da 1ª fase do Concurso Manuel María de Composicións Musicais que ten por obxecto premiar a mellor canción lírica para voz e piano escrita sobre un poema de Manuel María.
As composicións escollidas polo xurado para pasar á fase final resultaron ser da autoría de Teresa Bretal Martínez, Teo Montero e Saúl Aguado que foron realizadas sobre os poemas de Manuel María Rosas, Orballo, Fisterra e A lúa.
A canción gañadora determinarase entre estas finalistas para o que se levará a cabo un concerto público que terá lugar no Auditorio da Casa-Museo Manuel María o sábado máis próximo ao aniversario do escritor, neste ano o día 8 de outubro de 2022.
O xurado estivo presidido por Margarita Viso Soto, compositora, pianista acompañante, editora de música e musicóloga, campo no que destacan os seus traballos sobre Marcial del Adalid e Baldomir. Premio da crítica galega en 2020. Como vocal participou Juan Durán Alonso, autor de obras de música de cámara, vocal, sinfónica e escénica, ademais de arranxos e orquestracións de música galega. Foi Premio da Cultura Galega en 2013 e Premio Reina Sofía de Composición en 2018. É membro da Real Academia Galega de Belas Artes e da M. I. Academia da Música Valenciana. Tamén como vocal formou parte Xosé Carlos Seráns Olveira, músico e compositor e o actual presidente da Asociación Galega de Compositores. É, ademais,  xerente da Banda Municipal de Santiago de Compostela e  persoa comprometida coa música galega dentro da que impulsou numerosos proxectos. Actuou de secretario, con voz e sen voto, Alberte Ansede,  secretario da Fundación Manuel María.
O certame, convocado na súa primeira edición, conta cun premio en metálico de mil euros para a composición gañadora ao que hai que engadir a publicación das partituras das persoas finalistas e a súa distribución gratuíta a todos os Conservatorios de Música de Galiza.

Acta do xurado (páxina 1)

Acta do xurado (páxina 2)