Este sábado, día 4 de setembro, inaugúrase a escultura de Manuel María na entrada da Casa da Cultura en Vilalba

cartaz-a3-2b-copia.jpg

01/09/2021

Obra de José Gómez de Bernardo e doada a Vilalba polo Instituto de Estudos Chairegos

O Instituto de Estudos Chairegos organiza o acto de inauguración da escultura de Manuel María, obra do canteiro José Gómez de Bernardo, que terá lugar este sábado 4 de setembro de 2021, ás 12:00, na entrada da Casa da Cultura de Vilalba.
A escultura foi doada polo Instituto de Estudos Chairegos ao pobo de Vilalba.
Intervirán:
-Elba Veleiro, Marisa Barreiro, Alberte Ansede, Felipe Senén, José Gómez de Bernardo e Saleta Goi, facendo uso da palabra.
-Buxos Verdes e Cris Román, no apartado musical

Escultura de Manuel María na entrada da Casa da Cultura de Vilalba

Inauguración da escultura de Manuel María feita por José Gómez de Bernardo e doada polo Instituto de Estudos Chairegos a Vilalba.

Detalle da escultura de Manuel María

Manuel Fernández Montezelo (2021)

Membros do Padroado da Fundación Manuel María coa escultura de Manuel María

Manuel Fernández Montezelo (2021)